Merhaba kızlar 31.haftam dolmak üzere yarın itibariyle ama, son bir iki haftadır mide yanmam çoğaldı asla uyuyamıyorum uyusam bile mide yanmasına kalkıyorum gece 3 4 kere, Canım gavisconum bile işe yaramıyor en fazla 10 dakika süt havuç elma o bu şu hiçbirisi geçirmiyor geçirmediği gibi 3 4 günde bir ağzıma kadar geldiği için istifra ediyorum elimde olmadan, mide de alıştı bana zorla çıkarttırıyor ilk bir kaç saat rahat sonra asla yanmıyor yemek yiyorum sonra yeniden başlıyor yanmaya ne yapacağım gerçekten artık yanacak diye birşey yemek istemiyorum yaşayan var mı acaba böyle bıktım valla