Dilangocerr Canım ben de 27+1 üm. Sabah doktor kontrolüm var ben de bunu soracağım. Benim de hamileliğin başından beri beyaz renkli akıntım var böyle krem gibi. İlk başlarda doktorum hormonel normal, kokusuz, yanman falan olmadığı sürece sıkıntı yok dedi. Ama bir-iki gündür bir tık arttı gibi geliyor bana akıntı miktarım. Yarın ben de idrar tahlili vericem rutin olarak ama doktoruma özellikle danışıcam bu durumu. Acaba bendede mi enfeksiyon var anlamadım şimdi🤷🏼♀️