Naziferabia biz atlattık çok şükür cnm sakin olun korkmayın bebeğinize bişey olmiyacak allahım izniyle bize öyle dendi… vitamin c aldım normal de beslendim sağlıklıda.. inşallah sizde atlatırsınız 🤲🤲 bol bol dinlenin… ben limonlu su da içtim ama siz yinede doktorunuzu arayın sorun..