iyi geceler kızlar iki gündür eşiminde benimde geçmek bilmeyen halsizlik vücutta ağrı grip belirtileri vardı bugün test yaptirdık ve ikimizde pozitifiz 😣 3 yasında oğlum var birde evde korkuyorum 😢 tavsiyesi olanlar varmı ne yapabilirim malum ilaç içemiyoruz. hepinizden bol bol dua istiyorum birde allah razı olsun şimdiden..