Merhaba güzel anneler.. Ben 35+1 haftalığım ancak sürekli sancılarım tutuyor. 10 gün önce korkuttu hastaneye gittik 2 gün öncede gittik ve nst de 75e kadar çıktı sancılarım. Benim gibi erkenden sancıları tutanlar var mı 🙄 Erkenci kuşum olacak galibaa bakalımm her şeyi hazırladık bekliyoruz 🙏💕