Nermin10line Devlette bı şekilde normal olur ama özelse kordon dolanmış bebek kilolu kaka yapmış gibi seçenekler ve sonuç sezeryan olur nasıl olursa olsun hakkınızda hayırlısı olsun benim doğumum imkansıza yakındı açılma sancı su gelmesi hiç bişey yoktu bebeğin kalp atımı yavaslamisti 39+6 da propes denen yöntemle normal doğum yaptım o şekilde özele gitsem 18 saat başımda beklemez sezeryana alirlardi