Nur_grvn Kızlar ellerim felaket şekilde catladilar bı tek arko nem iyi geldi. Sizce bı yan etkisi olur mu kullanan var mı
Bilge44 Nur_grvn Anlam veremedim benim de ellerim cok kötü çatladı. Ne sürsem fayda etmedi. Haftaya doktoruma danışacam 🤷🏻♀️ kırmızı kırmızı oldular 🤦🏻♀️elimin üst kısımları
Emineuysal22 Bende temre var her yaz olurum böyle ama çok yakıyor arko kullansam sorun olurmu 14 hafta 6 günlük gebeyim
Nur_grvn Bilge44 evet benimde öyle doktorum gördü sabun kullan sıvı sabun kullanma dedi ama sabun daha beter iyice kurutuyor 😔
Bilge44 Nur_grvn Evet elim hep suda benim onun da etkisi var tabi 🧼ama hamilelikte olmaya başladı 🤷🏻♀️geçer inşallah yakın zamanda 🤲🏻
hanimhanimcik aynen bende de öyle ellerim çok hassaslaştı dün nivea sürdüm bikaö gün sürcem bakalım fayda edecekmi