Ebusss1 bu sebepten kaç kez doktora gittiğimi hatırlamıyorum 🙈 vücudun hormonlara alışma süreciyle alakalıymış büyük çoğunlukla belirtilerin azalması veya birden kaybolması bir sorun teşkil etmiyormuş inşallah sağlıklı bir gebelik geçirirsiniz kafanıza takmamayı öneririm 🙏🏻☺️