İyi geceler kızlar. Bugün oğlumu hava alsın diye dışarı çıkarmıştim güneş mi geçti artık bilemiyorum akşam ateşi çıktı. Ama şöyle bisey, elleri ve ayakları buz gibi, sadece çıtçıtlı badiyle kalacak şekilde soydum. Parol şurup vardı onu içirdim bakalım 2 saat içinde düşmezse artık acile giderim herhalde. İnsan ister istemez korona dan şüpheleniyor ama temiziz yani net bu. Eşimin iş yerinde 15 günde bir test oluyorlar yine negatif çok şükür. Kafamı karıştıran şey ateşi var ama elleri ayakları buz gibi ısınmıyor. Uykusunda sıçrıyor, anlam veremedim valla korkutuyor beni. Üzülüyorum da. 13+1 lik hamileyim, hastanelerden de korkuyorum. Yani sonuç iki ucu boklu değnek 🤷♂️😔