3441K Selenim çok fena ağrıyordu ilk defa bu kadar canim yandı sıcak suya girdim hafifledi bakalım geçecek mi devam mi etcek bilmiyorum
Kubra5734 Bende bel fitigi var 34 haftaligim kac haftadir cekiyorm ve bacagima vuruyor dogurup kurtulmak istiyorum hayirlisiyla mafoldum. Muhtemelen agirlastigin icin agriyordur cnm son gunlern
3441K Kubra5734 bu ağrı bi başkaydı dogum sandım bi an çok korktum ya 🙈😏 tabi tam olarak gecmedi bakalm
3441K pare66 nasıl tarif etsem kuyruk sokumuna yakın olan kısımlar ve sola doğru birazda . Yattığım yerde duramadm resmen kalktm sıcak suya girdim hemen biraz hafifledi ama ilk defa böyle bel ağrısı yaşadım
pare66 3441K aynen benim de sol tarafım tsm tarif ettiğin yer sızı şeklinde ağrıyordu, gece uyandigimda geçmişti, fakat akintimda kil.seklinde kırmızı kan var zaten doktora gidicem az sonra, Allah hepimize kolaylik nasip etsin
pare66 3441K 40+4 haftalik hamileyim Çarşamba günü yatış yapicam hastaneye ssnci bekliyorum hayırlısı ile
3441K pare66 suni sancı mı verilecek? Benim de cuma günü randevum var açıklık varsa dogumu baslatiriz dedi doktorum
pare66 3441K sancı gelmezse suni sanci verecek ,suni sanci da cok sıkıntılı ağrı veriyor mus, peki sen de hic kac cm açılma olmuş diye muayne yapti mi doktorun
3441K pare66 yok canim hic bakmadı cuma günü bakcak ilk defa 40.haftaya girmis oluyorum o gün açıklık varsa dogumu baslatiriz dedi