Kızlar sorun şu dun nst çekindim bebek o sesi duyunca çok hareketleniyor birde karnım falanda açtı azda leke geldi diye stres vardı kalp atışı ara ara 180-170 leri falan gördü bı jac kere sert tekmede 200oldu ebede çok hareketli falan dedi doktora attilar sonucu iyi demis ama merak ettim norml mi acaba sizde nasıl acaba nst degerleri 🤷🤷