fk54 20 haftadan sonra daha yogun hissedirsin panikleme cok normal daha cok kucuk hareket alanı cok buyuzden 🤗🤗🤗😘 Fatmadeniz
Hanif Fatmadeniz canım henüz çok erken burada bu konuda hergün bir çok post açılıyor hepsine de aynı şeyi yazıyorlar. 20-25 haftalar arasında başlarsın hissetmeye. Herkeste farklıdır bu.
Hanif Fatmadeniz tabi ki öyle canım hepimiz öyle düşünüyorduk biran önce hissedeyim basıl iyi mi acaba vs ama hissetmeye başladıktan sonra her geçen gün şiddeti artıyor değişik şeyler yapıyor 😊🌸 merak etme az kaldı o günlere 💕