kkuubbrraa kızlar kahve rengi az az akıntıdan fazla var doktora gittim progestan verdi kullanıyorum yatıyorum ama iki çocuğum var yatma sıkıntı oluyor bu dönemi atlatan varmı inşallah bir sorun olmadan atlatırız