melikeyldrm_54 Elfcnkkk canım Cuma günü doktora gittim kontrole bebeğim tersti ama dönmüş doğum pozisyonundaydı hatta bası biraz aşağıda dedi Cuma günü tekrar çağırdı bakalım nolcak yeni döndü benimde ama sezaryen olcam zaten
Elfcnkkk melikeyldrm_54 inşallah rabbim hsyırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin. Bende korkuyordum dönmedi geç kaldı diye. Sizinde yeni dönmüşse darısı bize inşallah 😊
Aslekejrnn Senayyalcin evet bizde 38 haftalık olduk yarın doktor randevum var sezeryan olcam gün verecek 2 ci hamileliğim yarın muanne diye gidip hepimiz doğurup gelmezsek şaşırmayın😂
Tuuceetkn Senayyalcin 34+3 bende şuan çok kötüyüm sancı var bebek hareket ettikçe canım o kadar yanıyor ki çığlık atıyorum dayanamayıp. Bacaklarım kollarım sırtım ağrıyor. Hamilelik dönemimde yaşadığım en kotu gece bu sanırım 😔
Senayyalcin clksyma-97 O haftalar ben bel ağrısından her gece ağlıyordum gerçekten çok zor bel ağrısı sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım 🌸🌸
Tuuceetkn Senayyalcin ahhh bir uyuyabilsem 9dan beri yatakta kıvranıyorum. Size de çok geçmiş olsun sağlıkla hayırlısıyla bebislerimizi kucağımıza alırız inşallah 🙏🥰
Damlot Bende salı günü 38 olucam✨☺️ Kasık, bel, bacak, karın ağrıları hepsini yaşıyorum çok şükür🎃 kendi sancılarımı bekliyorum. Çarşamba günü muayenem var bakalım nasıl ilerleyeceğiz☺️ Herkese sağlıcaklı doğum dilerim🤲🏻🌸
ogrencianne35 Senayyalcin arkadaşım seni hatırlıyorum çok kilo almamıştın agirlasmak deme gözünü seveyim 😂 3.katta oturuyorum 31 haftaya gireceğiz zor inip çıkıyorum markete gittim c tesi kasık ağrısı beni mahvetti pazar günü de sadece yoğurt ve maden suyu yani soda aldım geldim gene aynısı oldu
Senayyalcin ogrencianne35 Benim ev de yukarıda evet ben kiloya takıntılı biriyim baya dikkat ettim ama ben almasam bile bebeğim aldı vücut artık bu yükü kaldıramıyor belim kopuyor gerçekten dayanamıyorum size de geçmiş olsun umarım bir an önce ağrılarınız diner sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤍
Mervessarikaya 38+1 olduk ve ne sırt ağrım kaldı ne uykusuzluk problem yaratıyor çok şükür ☺️ nasıl bir enerji nasıl bir enerji anlatamam sürekli bir şeylerle meşgulüm her kalkışımda eşim yine niye kalktın diye soruyor 😅 maşallah deyim de bu enerjiyle de rahatça doğumum olur inşallah ☺️
Rolria melikeyldrm_54 Sağlıkla alın kucağınıza inşallah.Bu çatı ağrısı nasıl bir ağrı ve nerenizde tam hissediyorsunuz bende 34 haftalık oldum merak ettim oluyor da ben mi hissetmiyorum yada henüz erken mi gibi 🤷🏻♀️
Cansel6128 Senayyalcin aayy insallah canm yaa bi an önce dogurmak istiyorm artk ellerim sismekten balon gibi oldu yürüyemiyorm belim kopuyo resmen