Iyi aksamlar konuya nasil girsem bilmiyorum kimseyi kırmak niyetindede değilim ama ben 40haftalık hamileyim ve burada benim gibi birsürü hamile olan kişi var benimle aynı fikirde olduklarını düşündügüm burası tabiki herkesin fikrini yazabilecegi sıkıntısını anlatabilecegi bir yer ama lütfen çokk rica ediyorum çok hassas konularınızı hassas içerik gibi başlıklar altında paylaşın isim vermek istemiyorum ama bikaç kere ciddi anlamda derinden etkilendigim yazılar baslıklar gördüm hepimiz hayatımızda sıkıntılar yaşıyoruz kimsenin hayatı mükemmel değil ama bide üzerine çevreden birşeyler görünce ve duyunca emin olunki hassas dönemler geçiren kişiler olarak çok derinden etkileniyoruz lütfen sizden ricam buradaki hamileleri derinden üzecek hikayelerinizi buraya ya yazmayın yada uygun baslık atınki girip okumak istemeyenlerde görmesinler lütfen beni anladıgınızı düşünüyorum herkese iyi akşamlar