Peki doktor normal dikiş kullanıyorsa bilecikteyim burada sezeryan ile dogum yapanların estetik dikiş yapmamışlar 🙄doktorun tercihine mi bağlı oluyor yapıştırma mi yoksa oteki dikiş olacağı cvp veriri misiniz 2 ay sonra doğumun var çünkü çatı kontrolü daha yapmadım nasil doğum yapacagimi bilmiyorum