Gzdegemn MerhAba arkadaşlar 11 haftalığık hamileyim son 1 haftadır tansıyonum çok düşüyo bu durumu yaşayan varmı
Armindia Gzdegemn Benimde tansiyonum düşük hemşireler zaten gebelikte tansiyon düşük olur ki normal demişti.
Gzdegemn BelisinAnnesi benim sürekli başım ağrıyo tansiyonun düşüncw ilk hamileliğimde böyle bişey yaşamadm ikincisi beni baya zorluyo
BelisinAnnesi Gzdegemn benim de ikinci öldüm öldüm dirildim bunda bas ağrısı düşük tansiyon bulantı kusma ilk 16 hafta acilden cıkamadım 😣😣Rabbim hayırlı doğum nasip etsin hepimize