Burrcinn98 Herkese iyi akşamlar biz 17 haftalığız son bir haftadır sırt üstü yattığımda sol bacağımı hareket ettiremiyorum ettirdiğim an belimle birlikte sol bacağım kasılıyor ve dehşet bir batma oluyor sebebi hakkında tahmini olan yada yaşayan varmı? ☹️
Shrbnarslan Burrcinn98 o haftalarda bel ağrısı çok normal bende 26 haftalığım hâla bel ağrısı çekiyorum
ikincimucizemmmm Burrcinn98 canım 16+4 üm benimde belim agrıyor bugün biraz il yaptım belim daha fena oldu
minikprensimmm123 Burrcinn98 Bende 14+3 oldum benimde çok belim ağrıyor ya ağrı geldi miydi 3 veya 4 gün geçmiyor 🙄🙄
Hacerdnc Burrcinn98 bende 16+3 üm son 1 haftadır aynı şekilde belim çok kötü ağrıyor. Eğilemiyorum doğru düzgün. Doktor kontrolüm var sorcam normal mi değil mi diye.
Burrcinn98 Shrbnarslan benim öyle olduğunda direk belim kitleniyor ve asla hareket edemiyorum birinin yardımı olmadan korkuyorum böyle olunca
GulcanDongel 9+3 haftalığım, üç gündür şiddetli bel ağrım var, dayanamıyorum resmen, artık agridan ağlıycam 😓 Benim böbreklere vuruyo, normal mi sizce.