Nimetmtn ben ilk hamşliğşmde de memlekette yaptırdım ama arkadaşım özel güngören de yaptırmış memnun kalmış CD ultrason resmi detaylı falan inceleme oluyormuş inşallah bu hamşliğşmde oraya gidicem kontrollere de orda devam ediyorum 90 lira muayene ücreti 400 de renkli ultrason muş galiba