Buket1906 Merveysel15 bende kullanıyorum ama coraspirini de kullanan varmış galiba tansiyon ilacı içenler ama ben kullanmıyorum coraspirini niye verdiler canım
Merveysel15 Buket1906 normalde kan pıhtılaşması için veriliyor ama bende öyle bir sorun olmadı çok şükür doktorum 34.haftaya kadar kullanmam gerektiğini söyledi nedeni de bebeğe giden kan akışını kolaylastiriyormus.