d1l2k mrveyvz ben öyle hatırlıyorum canım çünkü ben alacaktım cuma gününe eşim çalıştığı icin o güne almayıp ayın 19 u pazartesine aldım
Zehraa06 d1l2k Bende 19 unda fatma salihe gidecem ikinci gidisim olcak gercekten randevu bulmasi cok zor
SenaUysal mrveyvz ben gittim defalarca bence iyiydi. Güzel ilgilenmişti benimle. Asistan maalesef hastanenin genel problemi bence, sürekli bi asistanla karşılalıyoru
mrveyvz SenaUysal Fatma Salih’e gidiyorum ben başından beri hep o muayene ediyor asistanı bilgisayar başında oluyor. Randevu bulmak biraz zor ama. Ben muayeneden çıkar çıkmaz diğer ayın randevusunu alıyordum ancak öyle bulunuyordu.