7 haftalık hamileyim ve kan değerim aşırı düşük en son tahlilde 5 çıktı normalde 20lerde olması gerekiyormuş. İlk 3 ay bebek kandan beslendiği için hem bebek açısından hemde benim açımdan bir problem oluşur mu bir önceki hamileliğim de bebeğin kalbi durdu o yüzden çok korkuyorum