Selam güzel anneler 13+5 günlüğüm çok ağır geçiriyorum eklem,baş boğaz ağrısı doktorum coraspin 100mg ve oksapar kan sulandırıcı iğne verdi karnımdan yapıyorum bugün 2. Günüm. Daha önce atlatan oldumu veya bunları kullanan. Cok korkuyorum lütfen tecrübelerinizi yazın bebeğime bişe olur mu? Aynı zamanda da demir,d vitamini,multi vitan kalsiyum ve c vitamini kullanıyorum