Sibeldnmz ilk hamileliğimde 41.3düm asla hiç ağrım sızım bişeyim yoktu suni sancı aldım zor mu evet zor ilk verdilerinde hissetmedim sonradan baya bastırdı her 3 dakikada bir ağrı giriyodu artık o kadar uykusuzdumki 3 dakika çekiyodum ağrıyı sonra geçtiği an uyuyodum sonra tekrar başlıyodu böyle böyle devam etti ve açılmam 2 cmdi ben doktorumla evdeyken baya konuşmuştum oda plates topunda hareketler vs önermişti evde hareket ettim gittiğimde 2 cmdi sonrasında hastane yatışının 2. Günü doğumum oldu