senaagc İyi akşamlar kızlaarr🌸 Aklımda 3 tane hastane var , Bahçelievler Medicana Leyla Hanım, Medipol Mega Bağcılar Nagehan hanım, Medicine birde önerisi olan var mı? İlgili bir doktor istiyorum telefonunu falan veren.
eebru- senaagc medipol mega nagihan hanıma giriyorum ilk gidişimde sanki yıllardır beni taniyomus gibi içten davrandı. Eşimi de odaya aldi renkli ultrasonda gösteriyor ama siyah beyaz çıktı veriyor. Normal kontrol olmasına ragmen 20 dk ultrasonla bakti. Sonra numarasini verdi aramalara dönmüyorum ama mesajlara muhakkak dönüş yapıyorum dedi ben cok memnun kaldim hatta sorum olmamasina ragmen defalarca bak aklina takilan bisey varsa sorabilirsin dedi
senaagc eebru- ayy ne kadar güzelll bende cok iyi şeyler duydum ama merak ettim yinede, muayene ve doğum ücretiyle ilgili bilginiz var mı?
eebru- senaagc muayene 270 tl ama bazi ozel kurum veya sendikalarla anlasmali biz 216 tl ödüyoruz. Normal doğum 3600 sezeryan 5200 dediler doğumun olduğu gün bebegin muayenesi topuk kanı annenin muayenesi 1 gecelik yatış ucreti pakete dahil dediler paketle ilgili biseyler daha vardi simdilik aklıma gelenler bunlar
eebru- senaagc odaları gezmedim ama yeni bina yapıldı eski binanın karşısına bina daha 1 aylik ve cok lüks. Bide ben o hastanede tup bebek tedavisiyle hamile kaldim tup bebek doktorum tup bebek olduğu icin sezeryanla alinir demisti ama nagihan hanim bunun onunla ilgisi yok bunu senin son aylardaki durumun belirler normal de dogurabilirsin vucudun ve bebegin musait olursa dedi yani sezeryan yanlısı degil mecbur kalinmadikça
eebru- senaagc maalesef onun hakkında bilgim yok ama internette belki yeni binanın tanıtım videolari olabilir