Kızlar perşembe günü oğlum doğdu ama doğarken oksijeni tam alamadı acil küveZe alındı şimdi emme refleksi yok dün yanına gittim işl defa braz emzirdim zor da olsa ama bugün mü emzirtmediler hızlı nefes almaya başlamış emince kafayı yicem çaresiz beklyrm başına böyle bişe gelen var mı ne olur dönüş yapınn süreç nasıl ilerledi