Dfmuhammed Bugun doktora gittim 38+4 haftaligim bebegimiz dogum kanalina girmis 2 cm aciklik var buyuk ihtimal cumartesi doguma alirz dedi doktorumz🤗🤗👼
Hanif Dfmuhammed ayyy inşallah sağ Salim alırsın kucağına canım 🤲🏻🌺 inşallah bizlerde sağ Salim yaşarız o anları🤲🏻😍
Um07 Dfmuhammed Darısı başımıza inşallah canım 😊😊 gerçi daha 32 haftaligim 38 'de bende doğuma alincam inşallah. Zaman cabuk geçse keşke. Şimdiden hayırlı doğumlar olsun inşallah
dilek1 Dfmuhammed ayyy darısı başımıza inşallah ☺️🤲🏻 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım