Zynp_H Bugün kiwinin göğüs pompasını aldım gayet güzel fiyata 120₺ . Fakat hiç kullanamadığım için ve kimseye sorma fırsatım olmadığı için kullanan varsa memnun olup olmadığını söyleyebilir mi https://resimyukle.io/r/kHyK0c3kP0
Yelkaaa01 Zynp_H umarim trendyoldan baktim fiyatına 150ydi 130 a dustu yorumları fena değil cok severek kullanan da var iş görmüyor diyende
Zynp_H Mom092 ayyy inşallah bende memnun kalırım. İlk hamilelik ve ilk emzirme dönemim olacağı için çok takıyorum kafama
Zynp_H Yelkaaa01 trendyolda bende baktım iyi yorum çoğunluk. Kötü yorumda sadece yavaş çekiyor demiş ama bakalım nasıl çıkacak.. Bu arada ben A101 den aldım
Yelkaaa01 Zynp_H bende a101den aldm 10 tl daha uygun 😀 hemde bisi olsa yakınımda hemen iade ederim diye . Insallah memnun kalırız kac haftaliksin ben 13+4
Guzel_anne Zynp_H bende aldım çoğu kişi memnun kardeşimde denedim çekim gücü falan masaj ayarı gayet güzel 38+1 olduk yakında kullanıcam inşallah 😊😉