Merhaba, 30 Haftalık hamileyim doktorum 32. Haftada kontrole çağırdı erken doğum için risk olup olmadığına bakarak 36 ya kadar çalışabilir izni verecek. Bu kontrolü alttan mı yapıyor acaba? İlk ne zaman alttan muayene oldunuz ve açılmalar tahminen ne zaman başlıyor?