papatya56 bakıyorlar canım. Ben şuan 36+3teyim her ay düzenli olarak takip ediliyor. Çünkü Her ne kadar düzenli olrak hap kullansan da her ay değerlerin aynı olmuyor. Hormonlarla alakalı olarak sürekli yükselip düşüyor. Benim doktorumun dediği tsh değerinin 2,50nin altında tutulmasının gerektiğiydi.