Sadece_anne Herkeste aynı olmuyor kimisinde yesil kimisinde sarı bazılarında kahve rengiyle karışık oluyor ama sümük kıvamı da sümük gibi olur hatta midesi bulanmayan internetten baksın resimler kısmından . Benimki yemyeşil gelmişti ve akıntı gibi gelmemişti zaten Nisan dedigimiz tıpa gibi bişey mikropların girmesini engeller rahme o yüzden biraz kıvamı katıdır bana geldiğinde resmini çekip doktora atmıştım nisan demişt