balmelek Kizlar sol tarafta birşeyler hissediyorum.dis gebelik geçiren var mı . hissettiğim şey acaba dış gebelik sizisi mi ( 5+1 )
Umudumbitmedi balmelek kötüyü düşünmeyin ve çağırmayın 7. Haftaya kadar sol tarafımda batmalar oldu rahim büyüyor bebiş yerleşiyor böyle cümleler kurmayın🌸