Anneaksoy Dyguuuuuu 18+4 haftalığım bnde özellikle bekleyip dinlersem nadir kımıldamalar duydum korktum ebe tatlı ye uzan ve bekle hareketlerini dedi iftardan sonra yapıcam bunu
HHA hiraselesra 18+5 olduk teyzesi oğlum olucak nasipse🤲🏻💙 11 de kıza benziyor dedi 16 da kesin erkek dedi🤲🏻😍 Eylül başı gibi doğumum nasipse 🤲🏻 seninki de erkeğe benziyor doktorun daha net bilgi verir erkekse direk gösteriyor zaten💙🤗hayırlısı olsun sağlıkla alalım kucaklarımıza ikiside evlat🤲🏻💐
Haticecakirr hiraselesra canım kafa yapısı benim bebeğime çok benziyor ama bizim de cinsiyetimiz belli değil 19unda kontrolüm var doktorum kız gibi dedi ama burdaki herkes erkek demişti öğrenirsem yazarım öğrenemezsem sen gittiğinde yazarsın 😂😂 şimdi 16 haftalığız ama 17 olucaz gitmeye inşallah öğrenirim 🌸
nazkeve 17+3 oldum daha öğrenemedik cinsiyetini haftaya gideceğiz bakalım bu sefer görürüz herhalde 😊
hiraselesra Merveaydin balım beni cok umutlandirdin bi tane de kizim var insallah buda dedigin gibi olur allahim sağlıklı sıhhatli versin kalbimize gore versin insallah 😚😘
Kumsalkaran hiraselesra Eylül ayı kız ayı galiba🤭💃 Benimde kızım oluyooorr💃💞🥰 18+3 olduk bizimde nasipse Eylül başı doğum görünüyor🧚♀️🥰
Rana-10 hiraselesra benim de 29 Eylül inşallah yakınmışız cinsiyet 14. Haftada öğrendik sonra ben rahatsız olunca kontrole gittiğimde gene tekrarladı doktor oğlunuz olacak diye 😊
Reyhandmrl hiraselesra bizimde 27 Eylül dediler kızımız olacak inşallah teyzesi dört boyutluda çıktı . Ben ikili taramaya geç kaldığım için dörtlüye girdim
hiraselesra Reyhandmrl benim bi tane prensesim var teyzesi 2 bucuk yasinda sarışın beyaz rabbim sanada nasip etsin inşallah
momof3 hiraselesra 19+4 olduk Ağustos sonu Eylül başı nasipse oğluma kavuşacağım 🤍 Ben de 28 Nisan’da gidicem en son 17. Haftada gördüm 10 gün önde şuanlık bakalım 🙏🏼
Busraaaaaaaaa hiraselesra bizim ki 15 Eylül 18 haftalık bizimki ögrenemedik bir türlü 12 haftalık erkek dedi sonra hiç kendini göstermedi gizliyor her defasında 😄hakkımızda hayırlısı olsun inşlh 🙏
Ndacgds12 Benimde son adet tarihim 2 Ocak Eylül ün son haftası yada Ekim’in ilk haftası olur galiba 🥰🥰 şuan 14 haftalığız haftaya kontrolüm var doktor popo aralığı küçük göremedim dedi 😅
hiraselesra Ndacgds12 hersey sabretmekle güzeldir aslında ama bizim sabrımız yok ilk bebeginmi tatlım
Mercimekkveannesi Bugün tam 15 haftalık olduk nasipse bizde Eylül’ün son haftası kucağımıza alıcaz ☺️ yarın kontrolüm var umarım cinsiyetini öğrenebilirim dua edin kızlar ☺️🙏