Nesibe92 Kızlar cumartesi günü 37+2 olcaz çatı muaynesi olcak cok korkuyorum ya😔 bide agrilarim cok var bazen kasıklarımın acısından dönemiyorum bile yatakta çatı muaynesinden sonra bianda doguma alıcam falan der mi acaba doktor
Dygmvl Çatı muayenesinden hiç korkma 3-5 saniye sürüp bitiyor ilişkiden zor değil . Haftan da ileri sen yine de hazırlıklı git artık bu saatten sonra her şeye hazırlıklı olmak lazım. Sağlıkla alın kucağınıza 🥰🥰
Nesibe92 Dygmvl kac gündür kafamda ya zaman ilerledikce heycanda bastı iyice 😆 bu arada amiiinnn her anne adayi saglikla alsin insallah kucagina yavsunu🥰
Dygmvl Nesibe92 benim ki çok ani oldu yapacağını bilmiyordum odadan kaçmak için sezeryana karar vermeyi düşündüm ahahah ama hemen halletti zaten iyi ki bakmış çatım darmış zorunlu sezeryan için tarih verdi en azından boşa normal doğum için uğramişmıycam her şey bizim için 🐥
Nesibe92 Dygmvl hamileligimin belki 5,6 ayına kadar korkmuyorum dogumdan diyordum ama aklim cikiyo artik ne oluyo bana anlamiyorum bi yanim hemen olsun diyo bi yanim daha dursun😃