Merismeryem Kizlar 13+6 hamileym basm inanlmaz seklde agriyor hic bisi fayda etmiyo onerilernz var mi baylcm agrdan nerdeyse
Mrvbdk Merismeryem hc bi çaresi yok canm sadece kafama yemeniyi sımsıkı bağlıyordum aayıp baskı yapınca rahatlatıyordu
Handeberkay Merismeryem tansiyonun u ölçtür camım benım hamılelıkte hep basım ağrıdığında tansiyonum çıkmıştı