Aysunduruu 30 haftalik hamileyim şekerim var cok dengesiz ya bi bakıyorum 24 lere kadar düşüyor bebeğime zararı olur mu acaba gün aşırı bakıyorum birde cok düşüyor azcik iş yapsam yerlerde şeker sıkıntı olurmu bebeğime kizlar
Asyakuzusu Aysunduruu 24′müüüü🙄 70 den aşağısı büyük sıkıntı. Siz eminmisniz 24 ile ayakta durmanız imkansız. Doktorunuzun bilgisi varmı ???
Alinamoms Aysunduruu kesinlikle çok tehlikeli yarın hemen bir doktora görünün 24 ne demek ayakta durabildiğinize şükredin 🤦🏻♀️ Allah korusun felç riski bile var. Doktor kontrolünde ilerleyin.
Mavi34 Aysunduruu 24 e.kadar nasıl farketmezsiniz çok aşırı duauk artık koma seviyesi bu ölçüm cihazının doğru çalıştığına eminmisiniz. 60 li sayılar bile zararlı gebelikte. Inaulin yada hap fazla geliyor yada yeme düzeniniz doğru değil acilen doktorunuzla gorusun
Aysunduruu Asyakuzusu uykum geliyor sadece uykum gelince anlıyorum hemen ölcuyorum bakıyorum düşük hemen birseyler yiyorum düzeltiyorum dr ye söyledim cok hareketli olduğun için dedi gün aşırı olcumlere devam dedi
Aysunduruu Alinamoms doktor kontrolünde deyim ama çok dengesizim ya böyle cok düsüncede ben korkuyorum işte sürekli deliyorum bakıyorum artık iyimiyim diye inanın bazen kendimi iyi hissediyorum bi bakıyorum seker fırlamış disardaysam zaten yerlerde seker cok zor ya
Alinamoms Aysunduruu bende de gebelik şekeri var canım o yüzden seni en iyi ben anlarım ama bunun dengesini kurmak sana öneri vermek doktorun işi bu kadar hızlı yükseliş ve düşüş bu haftalarda bebeğe bir zarar vermez daha çok küçük ama senin tansiyonundan tut psikolojini bile etkiler. Bir rutin oluşturmalısın kendine gerekirse hareketlerini kısıtlamalısın az iş bol dinlenme gibi.
Aysunduruu Mavi34 benim her sabah ölçümlerim 51 55 felan cikiyor ya tekrar konuşayim dr yle o zaman ben ya
Aysunduruu Alinamoms cok düşüyor diye inanın uzanıyorum bi evi süpürsem pat yerlerde oluyor ya cok düşüyor diye turuncu insülini vuruyorum birde onuda vursam zaten komalık olurum sanırım sadece gece yatarken yeşil insülini vuruyorum oda dengelesin diye
Mavi34 Aysunduruu şekerin 60 altına düşmesi yükselmesinden daha tehlikeli demişti bana doktor. Inaulin felan kullaniyormuasun
Alinamoms Aysunduruu bence evin işini falan boşver zaten pandemi ne gelen var ne giden bu evrede eşin yardımcı olsun sen dinlendir kendini hiçbişey senden ve bebeğinden önemli değil.
Aysunduruu Mavi34 diyetle başladık olmadı dr insüline başlattı 3 kere turuncu insülin dedi 1 kere yeşil insülin dedi turuncu düşürüyor diye onu bıraktım sadece gece yeşil insülini vuruyorum yeşil insülin dengeliyor muş
Mavi34 Aysunduruu aynen öyle insulin kullanmadığım halde mu bu kadar düşüyor o zaman yemek yemiyorsun 4 saatte bir birşey yemen gerekiyor
Aysunduruu Asyakuzusu hipoglisemi olursam nolurki ve bebeğime zarar gelirmi en çok bunu düşünüyorum ya ona birsey olmasın bana olsun ne olacaksa diyorum 😔
Mavi34 Aysunduruu şeker kişiden kişiye çok değişkenlik gösterir bir günün bir gününü tutmaz yersin düşer yetmezsin yükselir böyle bir hastalık. Burda kafanı hic bulandırma. Sen açlık yemek sonrası 1.saat 2.saat olarak 3 4 gün ölç sonra randevu yoksada çal kapısını doktorun gir içeri. Tehlikeli düşme yükselme varsa hic olmasa sana bilgi verir öneride bulunur