Merhaba 24.haftamdayım genelde sol göğsümün altı yemek yedikten sonra aşırı batıyordu ama bugün hem sol hem sağ kaskatı kesildi alt taraflarım yumuşak ama göğüs altlarım fena batıyor acaba bağırsak mide falan mı sıkıştırıyor ne olabilir bilen yaşayan var mı bebeğim zaten çok aşağıda o değil eminim