Shn16 Akrepbebek kesinlikle. Ben bursadaym canım ,ahh korona virüss olmasaydı gecen sene tam bugünlerde brugge e gelecektik eşimle simdi o geldi aklıma belcika diyince🙈
Akrepbebek Shn16 aa oyle mi :) cok guzel bir yer :) ins cocugunuzla gelirsiniz :) corona biterse yollar açılırsa tabi 🤦♀️
Shn16 Akrepbebek insallah canim valla eskiden gezerdk avrupayi esimle ama artik cok zor gozukuyor , ilerde hersey eskiye donerse baslariz yine gezilerimize bebisle ne guzel olur 😊🙏