Seydacann Canım zaten hamilelikte az ve sık beslenmen lazım. Midenin hiç boş kalmaması gerekiyor yemek ara öğün şeklinde gidersen hem rahat edersin hem fazla kilo almazsın. Karnını çok doyurcam diye uğraşma. Önemli olan azar azar ve sık yemek yemek Kuru üzüm, incir, kayısı, falan al yanına ara ara ye