gulsenmstf 39+2 haftalıgım burnum genızım yanıyo hasta olmak ıstemıyorum acaba corona mı ? Veya grıp mı ne yapmam lazm ılerlememesı ıcın 🙄
Sed22-09 gulsenmstf sıcak suya bal limon birazda karabiber koyup ılıtıp iç canım Rabbim şifalar versin havalar bir iyi bir kötü grip olmamak elde değil geçen hafta yatak döşek yattım hatta şüphelendim test yaptırdım ama şükür birşey çıkmadı ağır grip atlatıyormuşum
Duygus97 gulsenmstf inşallah değildir benim belirtilerim öyle başlamıştı 😏 balla zencefilli karıştırıp aç karnınıza yerseniz iyi gelir o da biraz yakıyor ama hazır yeni başlamışken hemen geçer en azından
ozlmkryl33 Valla korkutmak istemem ama bendede sizde olan belirtiler vardı bide öksürük testim pozitif çıktı
Duygus97 gulsenmstf inşallah ondan olmuştur 🤲🏻 çünkü Bu hastalık öyle değişik ki herkeste farklı belirti ile ortaya çıkıyor bir an önce kurtulsak da şöyle korkular yaşamasak artık inşallah 🤲🏻
Duygus97 gulsenmstf zaten sonuna gelmişsin artık ne güzel hiç korkma bence bebek asla etkilenmez öyle bir şey olsa bile sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🏻🥰
Duygus97 gulsenmstf tabi orası öyle ama bugun haberlerde izlemiştim maskeyle emzirme oluyormuş. Allah korktuğunuzu yaşatmasın 🤲🏻