sevdegnky Eşimle iki isim arasında kaldık. Daha doğrusu şöyle birini o birini ben beğeniyoruz. O sen seç diyor ben ona sen seç diyorum. Cocuk doğucak ismi yok. Bir fikir almak istedim 😀
Mom54544 sevdegnky seni üzmek istemiyorum ama Efeler simarik ve çok gıcık yani benim cevremdekiler öyle 🤭
sevdegnky Nisanurunannesi3850 Zaten ismi seçemediğimizden serhab efe demekten çift isim gibi oldu 🙈😂 Ama çift isim düşünmüyoruz. Hele hele hiç sevmediğim şey iki ismi oluo iki ismi aynı anda söylemek😂
sevdegnky Mom54544 🙈🙈🙈 Fazla hareketli oluyorlar bir de dimi. Hoş evladınız her türlü olcağı varsa olur severiz tabi de😂😂
gulin-35 Mom54544 ewet gercekten kucukken cok hareketlıydı yerınde durmazdı ıkı dkk suan buyudu cok sakınlestı sankı baska bı cocuk geldı 😀
Ege___Han gulin-35 olsun ama çok sevimli oluyolar o tombik yanakları ısırasım geliyo bazen mesale benim yeğen şu an 22 yaşında hala tombul yanaklarını sıjarken koparasım geliyooo
Gnssc Ablamla eniştem de iki isim arasında kalmıştı biri gökalp biri göktuğ istedi kura çekmişlerdi öyle karar kıldılar size de fikir olur belki 😊