AsenaEmre Yasom Hep kızım olursa su ismi koyacağım diyen bir eşim vardı 🤣 ama erkek ismi söylemiyordu onunda annesi koyar dedi 22 haftalıkken bir şarkının bir sözü hoşuma gitti ordan yola çıkarak bu olsun mu dedim olur dedi 🤣 yoksa aklımda 1500 tane isim le baş edemiyordum İzmir’i manisayi çok sevdiğimden de ek olarak Ege ismini düşündüm Atlas Ege olacak inşallah ❤️🧿
Beyzan Yasom biz erkenden seçen tarafız 13. Haftada belli oldu cinsiyet ve Kerem oldu ismi hep adıyla sevdim bütün aile de kabullendi arayıp kerem nasıl ne zaman doğacak diyorlar 🙂 inşallah siz de ne kısa zamamda içinize sinen bir isim bulursunuz 🌸
Yasom Pamugunannesi1 nasıl olacaksa artık zaman da daralıyor 36+3 günlük olduk 😚hala ortada bi isim tam anlamıyla yok 🤔
Yasom AsenaEmre oooo maşallah çok güzelmiş ☺️Benim de eşimin ismi can çağlar ben koyacam diyor ama daha kendide bulamadı 😅ne zormuş diyor 😀
Mom040 Dağ, nehir, ırmak isimlerine baktım, eşim de tarihçi olduğundan Ural ismini önerdim o da sevdi.
Yasom Mom040 benim eşim de müzik öğretmeni bende müzik öğretmeniyim ama bakalım ne koyacak oğlumun ismini 👶🏻Meraklardayım hergün soruyorum soyleyecem diyip duruyor😅💙
Mom040 Yasom Siz yine bulabilirsiniz müziğe uygun isimler, ben matematikçiyim çocuğun adını kartezyen falan koyamayacağım için bari babasına uygun olsun dedim. 😄