Cicoveannesi İyi aksamlar kızlar.Aksam yatar vaziyette aniden kalkınca karnıma bisi saplandı sanki.Çok korktum.5+5 haftalıgız şu an.Bişi olmamışdır degil mi?
Nese_bas Cicoveannesi Allah’ın izni ile olmaz canm ben 10 haftaya kadar öyle kramplar yaşadım doktor kanama olmadığı sürece korkma dedi şükür 11+5 im 🥰