Minikkoalaveannesi Merhaba kızlar 20+1 de detaylı ultrasona girdim. Detayliya Zeynep Kamil de oldum. Doktor bebeğin sol kalp odaciginda parlaklık olduğunu söyledi diğer organlarında herhangi anormal bir durum yok. Böyle bir durumla karşılaşanlar var mı
Gingergirl Minikkoalaveannesi doktorum kalp odacığındaki parlaklığın tek başına bir anlam ifade etmediğini söyledi😇 eğer bebekte başka bir anomali yoksa önemli değilmiş🌸
Ebru1208ahmet Minikkoalaveannesi bende canım 20 haftada sadece kalbinde parlaklık var dedi diğer Her şey normaldi doktor tek başına bir anlam ifade etmiyor ileriki zamanlarda geçer dedi ben çok üzüldüm stres yaptım fetal ekoya gitim çok şükür görülmedi her şey çok güzel di Allah’ım sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin
nursheenn Minikkoalaveannesi Kaç dakika sürdü acaba muayene bende haftam gelince Zeynep Kamilden almayı düşünüyorum da birde nasıl geçti hangi doktordu😊
Minikkoalaveannesi Gingergirl teşekkür ederim . Yok çok şükür herşeyi normal dedi doktorumuz. Ama insan yine de tereddütle kalıyor 🙄
Minikkoalaveannesi @nursheenn#14399 nursheenn merhaba vallahi doktor beni yanlış yönlendirmiş. Doktorunuzun yeşil alandan kayıt açıp doppler diye belirtmesi lazım. Ona rağmen bana yardımcı oldular. 20 dakika sürdü sanırım . Her yerine baktılar raporunu verdiler