Samira34 Durumlar nasıl ? Nasıl hıssedıyorsunuz kendınızı ? Nişanınız geldı mı ? Bende tık yok 38+6 dayım bır bucuk saat snra 39 +0 olcam 🌸
Kuzularm Samira34 38+5 olcam 12den sonra agrilarim oluyo kasilmalar oluyo batmalar ve vajinaya asiri baski oluyo yarin doktor kontrolm var cati muaynesi yapar galiba bakalm ne cikacak merakla bekliyorum❤
Samira34 Aprilmomy doğaun istyorum artık 😁 bel agrısı cok var bende , hurma ahududu cayı ıcıyorum ıkı gundur yarın yuruycem bakalm 😀