dilarayza merhaba benim de son 11 günüm doğuma ve ailecek covitiz siz ne yaptınız nasıl bir yok izlendi anlata misiniz? Bugün bilgi almaya Sancaktepe deki hastaneye gidicem özeldeki doktorum kabul etmediklerini oranın pandemi hastanesi olduğunu söyledi. Siz de deneyiminizi paylaşırsanız çok sevinirim 🌸