Mmhtpmhmt04 berra-annesi yenidoğan çok almıştım. 37 gun oldu doğum yapali ve ayakli olan pijamalari olmuyor yenidoğan alacaksanız da ayaklı olandan fazla almayın hemen boyları uzuyor genelde 3-6 ay fazla alın derim
Melike-Alya Ben 3-6 aldım . Çünkü ilk aylarda gelişimi çok hızlı olduğu için 0-3 alanlar pek gitdiremediğini söylüyor
berra-annesi Melike-Alya bn de 3-6 aldım iki üç tane gerisini 6-9 aldım o bile gözüme küçücük geliyor acaba hemen büyürse giydiremem mi diye düşünüyorum 😬😬
Duruaslan Melike-Alya ben 0-3 çok aldım baya boy attı 6-9 3-6 giyiyor şuan tam oluyor 1.5 aylık oldu kızım
berra-annesi Duruaslan 3-6 6-9 ay 1.5 aylıkken tam oluyorsa diğer ayarlarda baya giysin istiyorum 9-12 mi almalıyım yoksa 6-9 da baya giyebilir mi
Mmhtpmhmt04 berra-annesi Beden beden degisiyor bugun giydirdigim tulum 3-6 ay mesela tam oldu. Biraz 3-6 alin daha çok 6-9 alın bence