Merhaba annişler sezeryan hikayemi anlatmak icin geldim hep derdim acaba ben ne zaman anlatıcam diye merak ederdim cok şukur bana nasip oldu darısı size merak etmeyin bebiş oldu diye burayı bırakmıyorum 🤭🤭 8 nisan doktora gittim kontrole ve catı muaynesi oldum 38+1 olmuştuk doktor dedi 10 tanede olsa normal dogum asla yapamassın dedi hep aklımda normal dogum vardı forumda bile sezeryan hikayelerini hic okumazdım cunku sezeryanı ölüm gibi bişey zannediyordum neyse akşam oldu eşimle konuştum başka doktora felan gidiyim diye veee 1 saat sonra yani saat 11 de tuvalete gittim bu arada akıntım oldugu icin hep günlük ped kullanıyordum ben şokkk nişanım gelmiş ve hafif hafif agrım vardı saat 12 de hastaneye gittik ebe doktorun soylediginden habersiz muayne etti dirrek soyledigi şu antep agzıyla aboooo bacım sen normal dogum yapmaya mı geldin kız get hele sen normal uşak doguraman catın cok dar dedi bende dedim doktorumda oyle soyledi hemen doktorumu aradı doktorumda dedi o hastam normal dogum istyor suni sancı verin dedi ebede dedi yazık boşa sancı ceker ve biz sezeryana okey dedik eşim yatış işlemleri başlatmaya gitti hemen doktorum geldi üstümü degiştirdiler eşimin gelmesini bile beklemeden beni amaliyata aldılar cunku hic sezeryan hakkında bişey bilmyordum cok korktum aglamaktan soguk soguk terledim tansiyonum cok yükselmişti spinali yaptılar doktor bebegi cıkardıktan sonra dedi dua et bebek yada sen zehirlenmedin dedi 1.15te kızım dogdu omzuma koydular kızımı fotograflarımız cekildi eşim kapıda bekliyormuş kızımı vermişler sonra ben cıktım eşim aglıyor öptü gecmiş olsun dedi ve ben o an bittim öyle güzelki odaya geldim saat 1.30du herkez aglıyor halalarım kaynanam eşim ben saat 7 di ayaga kaldırdılar üstümi fln giydim yürüyüşe başladım sezeryanda gercekten bişey yokmuş asıl mesele sonrası o ilk ayga kalkma ilk 2 gün yürüme yatma kalkma sıkıntısı herkezin bünyesi farklıdır ben adet sancısı hafif hafif vurdugunda bile sanki Allah korusun ölüm döşeğindeymiş gibi olurdum ben bile 3 günde toparlandıysam herkez 1. Gün ayaga kalkar bence 🤭şimdi 3 günlük olduk cok şükür biraz iyiyim sütümde geldi tek sıkıntı kızımı uykudan uyandıramıyoruz kaşıkla fln veriyorun ama çoğunluk emzirme oluyor rabbim istyen herkeze nasip etsin inşallah cok güzel bi duygu gercekten anlatılmaz yaşanır dedikleri tarz