Durunbigeldim Kızlar 17 haftalık olacağız, sorun şu ki özellikle aktif olduğum günlerde 3 5 iş yapsam belim aşırı ağrıyor. Bıçak saplanıyor sanki. Şuanda öyle yürürken acıyor yattım kaldım.
GulcanDongel Durunbigeldim o dert bendede var ama üç gündür başladı, oturuyorum ağrıyo yatiyorum ağrıyo napicagimi şaşırdım inan cok kötüyüm, hele bugün daha kötüyüm, riskli gebelik var bende yatmama ragmen böyle agrilarim oluşuyo. 9+2 haftalığım daha. Şimdiden başladı.
Ozcifci Durunbigeldim genelde erkek bebeklerde bel ağrısı görülüyormuş öyle duymuştum bebeginiz cinsiyeti ne
GulcanDongel Durunbigeldim valla öyle, daha çok erken başladı, ilerleyen aylarda daha kötü olcak kesin😓
Adakbebek2020 GulcanDongel 11 haftalık olduk 7 haftadan beri var. Anlamış değilim hemen belinden kalcama doğru. Degişik bi ağrı biraz atakta kalsam bittim ya. Herkes diyor kı erken bel agrısı ıcın. Ama agrıyor napayım uzanınca da geçiyor hayırlısı 🥳 tek sağlıklı olunda bebişlerimiz önemli olan bu ♥️🎈🎈🎈
GulcanDongel Durunbigeldim ay bende öyle düşünüyorum erkek olduğu için bu kadar oluyo diye ama kimi inanmayın böyle şeylere hurafe diyorlar. Ama doğru ikizim var oğlu olacağı zaman bel ağrısı çok çekti, kızına hamile kasık ağrısı cekiyo. Nasıl inanmıyım ben şimdi. 😊
Durunbigeldim GulcanDongel evet bak bende de başlarda vardı bel ağrısı birde ayaklarım soğukta ve saçım inanılmaz uzadı
Duygu_b123 Ben 37 haftalik hamileyim benim ilk 23 haftalikken agrimaya basladi hala bir gram azalmadı yatmak , kalkmak , ev isi vs. Hep cok zor oturdugum yerden biri yardim ederse kalkabiliyorum kalkarken ay ay diye diye o da 😂allah yardimcimiz olsun ☺️
GulcanDongel Adakbebek2020 ya tabiki sağlıklı olsun o yeter de, insan bazen dayanamıyo ağrıya. Öldürüyo resmen 🤦🏻♀️😃 neyse çocuğumun canı sağ olsun başka bişey istemiyorum.