Kızlar 17 haftalık gebeyim dün gece 4 gibi karnıma kasılma geldi böyle yerimden kimildayamadim ya çok kotuydu cok korktum neden olmus olabilir bu öyle uyuya kalmışım sabah geçti kitlendim sanki gece eşimde yoktu gece çalışıyo kötü bişey değildir inşallah